2009. január 25., vasárnap

Rengeteg kép és egy kis blabla

Az elmúlt 9 nap eseményeit örökítik meg az itt következő képek. Volt ebben minden jó és rossz is, Csilla-Zsuzsi-Öcsi látogatás, ami nekünk apával 2 szabad órát jelentett a Nagycsarnokban, aztán tüszős mandulagyula, kb. 5 új fog és rengeteg nemalvás....

Ugye, milyen ügyesen eszik Máté? Ha egy pillanatra nincs rajta a szemünk, azonnal egy nagyszéken terem és lecsap bármire, amit az asztalon talál. De ezen a képen nem is ez a lényeg, hanem a hajazat. Nézzétek csak azt a kis fölálló antennát! Midig ott van, csak annyira pihe, hogy nem látszik a fotókon, ezen viszont igen. Na, ezt imádom én nagyon!

Poci és Csilla -látványosak a közös gének, nagy a szerelem is.
:)

Zsuzsi lelkében egy darab örökre gyerek marad, és ezt a kölkök érzik is: imádják nagyon!

Öcsi fáradtan érkezett, és nem is lett kevésbé fáradtabb, Fanni tett róla.

Ez már pár nappal később készült: Máté lázas.

De itt még azért nem volt annyira elveszett a helyzet. (A másnapról, amikor a 39,5-öt elértük, inkább nem regélek.)

"Brukkkk."

Az utóbbi hetekben épp olyan nagy olvasóvá vált, amilyenek a tesói. Csak szállítja, szállítja a könyveket a polcáról...

Még egy bizonyíték a könyvtáros-unokáról -belendül a mamigén.

Elég ránézni a fejére, nem kell magyaráznom, ugye?
Pontosan tudja, hogy nem szabad(na).

Az autókat a királylányok is szeretik.

Meg a kis köcsögök is. :)

Ni, egy újabb művelődő gyerek. Mit szólsz ehhez, mami?

Ezt a képet nagyon szeretem.

Az elmúlt héten ezt rengeteget csinálta. Nem véletlen, hogy magamról nem rakok fel új fotót, megtudnátok, hány évet öregedtem.

Mostanában élénken érdeklődik a házimunkák után, asztalt is töröl, meg segít bepakolni a szárítógépet.
Egyenlőre természetesen még rendesen lelassítja a munka menetét. Az a baj, hogy mire belejönne, megnő, és már nem akar majd házimunkázni.

Na, ezen az arckifejezésen nem látszik, de imád kinn lenni. Tavasszal kiköltözünk a kertbe és be sem megyünk majd estig. Úgy várom!!!

Alkot. Tényleg. Még a színeket is váltogatta.

Így.

Készül a zsiráf, olyan helyes, ugye?

Ő nem alkot, inkább vadul. Kell a mozgás, nagyon.


Itt pedig sok-sok hóvirág, amit főleg maminak küldök. Ha fagy, lekókadnak, ha melegszik az idő, felállnak. Szerintem ha ilyen ügyesek, elhibernálódgatnak még akár tavaszig is.

És egy adag blabla:

Fanni pár napja:
"Anya, ugye megígéred, hogy lesz még kisbabánk? Én nem bírom ki, hogy Mátéka is nemsokára megnő."
Gonosz anyja jelen lelkiállapota végeredményeképpen megtanította neki egy régi kedves gyerekvers felújított változatát:
Gólya, gólya,
jóbarát,
Másnak hozzál
kisbabát!
Egyébként tényleg imádja Mátét meg a babázást, és sokszor bántja, hogy egy csomó anyukás dolgot Máté nem fogad el Tőle.

Máté tud halandzsázni! :)
Mindig vágytam rá, hogy valamelyik gyerekem blablablázzon, de ők inkább beszéltek.
Persze Máté is tud sok okosságot, például hogy "brukk" (autóbrummogás), "jokko" (joghurt), "ganga" (Kinga, ez én vagyok, hihi), de a legédesebb mégis, amikor fogja valamelyik könyvét és halandzsanyelven hosszú szólamokban elmeséli.

Poci pókember lesz a farsangon. Nem mintha sokat tudnánk a témában, ő is legfeljebb csak az ovis társaktól hallott róla. De az szeretne lenni, Fekete Bálinttal egyetemben. (Olyan sokat esik szó erről a Fekete Bálintról, tuti ő a legjobb haverja).
Szombaton Ádinál két pókember babát is láttunk, egy hagyományost meg egy feketét. Poci azóta fekete pókember akar lenni. Örültem neki, a jelmez könnyebben elkészíthető.
Ma Arankával futottunk össze és felvilágosított, hogy a fekete a gonosz pókember.
Én nem világosítottam fel Pocit. Mert Ő olyan pókember, aki megédi a lányokat. Sajnos Fanni első menetben nem hagyta magát megmenteni, de miután Poci váltott és inkább a pónit mentette, rögtön meggondolta magát.

És én?
Csak egy pár dolgot szeretnék:
Aludni. Már 4-5 óra egyhuzamban is nagy szó lenne.
Időnként pihenni, gyerekmentesen.
Esténként nem házimunkázni.
Találkozni a barátaimmal, nyugodt körülmények között.
Felnőttekkel felnőtt dolgokat csinálni.
Nem sietni.

Kinyúltam, ez van. Ha szeretne valaki pár napra cserélni velem, jöhet. (3-nál több gyerekesek kíméljenek! Lakatlan szigeten élők és remeték előnyben!)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Aranka hozzátenné, ő is csak hallotta ezt...