2011. május 31., kedd

Macskanő

Fanni átváltozása gyereknap alkalmából. Plusz egy kis Máté. Poci most nem adta meg magát a kamerának.




Történt a héten sokminden. Volt kirándulás, ovis és sulis is, aztán csütörtökön megtámadtak minket a seregélyek (legalább 15-20 fős banda), így a cseresznyefán töltöttem a következő két napot, a maradék időben meg magoztam.
Kiderült, hogy tengelicefészek van a fa tetején, mentettem kipottyant kismadarat, de sajnos szombat reggel a földön találtam a fészket. Talán a seregélyek verték le, talán nekem nem kellett volna visszatennem azt, aki kipottyant... ezt már nem fogom megtudni, de nagyon fáj értük a szívem, a gyerekeknek el se mondtam, úgyse láttak fel a fészekig.
Vakondunk is lett, nagy elánnal túrja a kertet. A vakond csinál egy kicsi kárt, a kotorékebünk pedig utána nagyot, mert amerre a földalatti dögöcske jár, Polly hatalmas gödröket ás. Félve nézek ki reggelente az ablakon... Remélem, rövidesen sikerül meggyőzni a kártevőnket, hogy húzzon innen.
Szombaton elbuliztuk ezt az oviévet, remélem, a következőben sokkal többet járunk majd, mindenesetre jó mérleg, hogy Máté nagyon szeret járni. Jó helyen vannak ott. :)
Még két hét suli Fanninak, aztán hivatalosan is vakációt hirdetünk. És rögtön be is költözünk a kórházba Mátéval, mandulátlanításra. Úgyhogy lehetne már mondjuk július...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gyönyörűséges macska-lány :)
Kitartás. És a legjobbakat Máténak. Utána találkozunk MINDENKÉPP. goldie

farkasanyó írta...

És a kutya hogy viselte a macska lányt? Nem akarta elkapni? :)
Éljen a VAKÁCIÓ!!!!!!!!
Mindentől és mindenkitől függetlenül szeretettel látlak titeket, ha errefelé visz az utatok :) !

Juditka írta...

Máté egyre helyesebb pasi! Szerintem már Ferrari se kell neki, anélkül se lehet majd levakarni róla a csajokat :-)Fanni persze gyöngyörű, mint mindig.