2010. január 30., szombat

Vitya bácsinak szeretettel! :)

Csak mert ezt ő kérte.

És ha már a bili-kaka témánál vagyunk, egy kis nem túl szalonképes helyzetjelentés . Legyen a címe "Anya tojik".
No, tehát: elvonultam az illemhelyre. Még be se csuktam volna az ajtót, már nyílt is ki, és megérkezett Máté. Mindenfélét csinált, ugrált rajtam, lógott a fejemről, huncutkodott.
5 másodpercen belül megérkezett Fanni, hozta az aktuális rajzát meg a ceruzát és letelepedett a wc-ajtó elé. Rajzolt szépen tovább.
További 5 másodpercen belül befutott apa, aki kihasználva a helyzetet, elkezdte röhögtetni Mátét. Olyan hatékonyan, hogy a nagy ugra-bugrálásban még a falat is lefejelte, de a röhögésben és pattogásban ez sem akadályozta.
Hát így tojok én. Gondoljatok rám szánalommal!!!!

2 megjegyzés:

Judit írta...

Ismerős. Egyszer - én galád - kitaláltam, hogy most egyedül pisilek. Azonnal jön be Szonja. Hm. Következő másodpercben megjelenik Vityabácsi, Gergő a kezében a pihenőszékben. Ő ugye még nem jönne magától, hát hozzák. Végül kizavarnak (!), hogy fürdés-idő van...

VOKinga írta...

Közös sors... :)