2009. március 2., hétfő

Családi hétvége

Ebben a formában talán jobban visszaadja a hétvégénket a képanyag, mintha minden kupacból csak egyet-egyet választottam volna.
Szombaton kicsi Ákossal, Erával, Csillával, Zsuzsival, Öcsivel, Balázzsal tölthettünk egy csodaszép napot, vasárnap pedig Mama, Papa és Vitya bácsi szülinapját ünnepeltük meg Nagykátán pici Szonjával és Juditkával. Ja, és mindkét alkalommal jelen volt egy-egy pocakgyerek is. :)
Köszönjük mindenkinek, hogy bevállaltak minket, hisz nemcsak hogy sokan vagyunk, és bizony sok kicsi sok rumlit-zajt-fáradságot csinál (na meg sokat eszik!!!), de mi vagyunk a család ügyeletes bacigyűjteménye is, és bár azt hittük, egészségesen megyünk, vasárnap estére Máté megadta magát egy lázvírusak, reméljük, ezt az egyet nem adtuk tovább!!!!

Jöjjenek a képek:

Lufi!

És még lufi!

Lendületben.

Mi a túrót pattog itt mindenki folyton?

Az imádnivaló Ákoska.

Fanni és Ákos: SZERELEM.

Öregpasi-szekció. (hihihi)

Vonul a csapat.
(Vasútmodell kiállításra. Ahol a fényképezőm a kabátzsebemben maradt, tehát vagy elhiszitek, hogy ott voltunk, vagy nem.)

Itt pedig már Nagykáta. Indul a buli, a nótát a 100 folk celsius szolgáltatta.


Papa úgy gondolta, kell egy kép, ahol az összes onoka együtt van. Az összes onoka máshogy gondolta.Kicsi tündérlány.

2 megjegyzés:

Zsukkata írta...

De örülök, hogy rád találtam :o)! Nagyon kedvesen írsz! Egyszer régen valahogy már jártam nálad, aztán nem tudtam hogy honnan jutottam el, és nem találtam vissza, csak emlékszem, hogy akkor is már nagyon tetszett a jópofa fogalmazás. De most már nem felejtem el, hogy ez a blog volt az :o)!

VOKinga írta...

Én is sokat járok Tehozzád! :)