2010. szeptember 7., kedd

Iskola, iskola, a csapból is az folyik, belőlem is...

Azt tudtam, hogy fárasztó tantónéninek lenni, de hogy iskolás szülőnek lenni ennyire igénybevevő feladat... Imádom ezt az "akasztják a hóhért" szitut! Minden nap remegő gyomorral teszem ki Fannit a suli előtt, nehogy megfedjék, hogy jóanyja elfelejtett valamit.
(7 évnyi anyaság és 4 évnyi közoktatott gyerek tulajdonolása után olyan hipiszupi pedagógus leszek, ha egyszer visszatérek, hogy ihaj!!!)
De eddig igazán jó vagyok anyának is, 5 napot már abszolváltunk, és csak egyszer kellett apa és Fanni után repesztenem az otthagyott cserép virággal, hogy "legyen a heteseknek mit locsolgatni". Mi több, (tadááááám), SZMK szülő lettem. Bár gyanús, hogy míg én lelkesen jelentkeztem, az iskolás nagytesókkal rendelkező szülők csendben hallgattak. :)

Fanni is lelkes, imádja Ági nénit, rögtön 2. nap bevetette teljes némettudását, és közölte vele, hogy "Du bist schön!". Azóta már német dalocskákat áriázgat és röpke 5 nap alatt komoly mennyiségű német kifejezés ragadt rá.
Szerencsére az is kiderült, hogy több gyerek is tud olvasni ilyen-olyan szinten, Ági néni pedig elszánt, hogy akár több szinten differenciálja a csapatot, úgyhogy a nagy kő legördült a szívemről, a gyerek nem fog unatkozni, azt ígérik! 
Már az első napokban tanult valami nagyon fontosat: drága lendületes lányom, aki gyűlöli az aprólékos munkát, legfőképp a színezést, minden nap színezőt hoz házinak. Az első krikszes-krakszos menet után nekiültünk és megtanultuk a színezés minden apró fortélyát. Szenvedve és vért izzadva, de minden házijára beszerzi a kis szupergyereket ábrázoló "schöne arbeit" pecsétet és rohamléptekkel halad az első ellenőrzőbe beírandó csillag felé (-10 pecsét ellenében). Valaki nekem is nyomogathatná a pecséteket, amiért túlélem vele ezeket a színezős meneteket, mert ha megpróbálok lelépni, azonnal kereket old ő is.

Pocinak is "becsengettek", most már a tapasztalt nagy ovisok közé számláltatik a csoportban, minden nap hatalmas rendőrös-bűnözőset játszanak a pasibandával, imádom a beszámolóit.

Máté pedig úgy döntött, vége a nyári betegségmentes hawaii-nak, becumpálta az első kiadós takonykórt, le is fertőzve mindenkit -rajtam kívül, de én mindig utolsó szoktam lenni-, 2 nap alatt legalább 400 pzs-t elpusztítottak és felavattuk az őszt.

Ennyi volt a móka mára, holnap negyed7kor csörög a mobilom, kezdek belejönni az időben lefekvésbe. Jó éjt!

6 megjegyzés:

ilgya írta...

Csak így tovább Kinga!!!Szuperül csinálod!!!

BAnya írta...

akkor visszafele reagálok..
1/4 7? Valamit elrontok nekem 5.55kor csörög a telcsim.
mi a pontok után begyűjtenő matricára várunk:)
A színezés-ki tudja miért, Nórának is írtó gondokat okoz. Ki gondolta volna ennyi kreatív cucc után. Asszem uncsi. Egy darabig halad aztán vagy úgy összecsapja h lehet javítgatni vagy otthagyja és 3* kell nekifutni.
SZMK szülő nem lettem és a gyomrom sem remeg reggel, talán mert gyak pedagógus nem voltam, csak papírom van olyan is:)
Ja és nálunk első nap kijelentették, az anya nem hibás ha vmi kimarad a táskából,mert a gyerek pakol:)
ellneben én begyűjtöttem egy durva arcüreggyuszit, így őszi kezdésnek:(

Névtelen írta...

Poci életéből a fantasztikusan sikerült uszit ne felejtsd el!!!!! Szuper volt, ügyes volt! És egyedül úszott!!!!! Megérte alkudoznom! puszi Merci

VOKinga írta...

Merci, az első uszi óta minden reggel megkérdezi, hogy ugye, ma is lesz uszi? Kösz, hogy alkudoztál! :)

Névtelen írta...

Kinga, de jó, hogy rátaláltam a blogodra! :) Ügyesek vagytok nagyon. Eddig nálunk is simán mennek a reggelek, nem maradt még itthon semmi és időben el tudunk indulni. :)
ecsv

VOKinga írta...

Ecsv, de örülök!!!!
Jbb oldalt ott a mail-címem, ha van időd, írj magatokról!