2009. július 28., kedd

Három gyerek jó, hat gyerek még jobb!

Igen, eltaláltátok, hármas ikreket várok! :)

Huhhh, még csak az kellene nekem!
Ezt a három csajt viszont legszívesebben elraboltam volna magamnak a szüleiktől, annyira imádnivalóak, és a hat gyerkőc együtt igazán remekül szuperált!
Legszívesebben idevontatnám a Barkóczi família házikóját a messzi Tabról, vagy a miénket tolnám az Övék mellé, annyira jó lenne nap mint nap látni Őket!

Íme néhány kép a közös másfél napunkról:


Bianka a legvagányabb, legtüneményesebb mininő, akit csak el lehet képzelni.

Gréti sellőlányként pózol.

Johanna királykisasszony nagyon koncentrál, nézzétek csak a nyelvecskéjét!

A hableányok lábra kaptak, vad motoros királyfi üldözi őket.

Nyálcsöppecske csillan.

Poci nem vette rossz néven, hogy neki egyetlen hímnemű játszótársat sem szállítottak le, Petin csüngött inkább nagy szerelemmel.

Ugye mondtam, hogy nagyon vagány?

Élvezte a nyüzsit, de néha azért kellett egy kis befordulás a saját kis csendjébe.

A két mini nagyon egy húron pendült. Mint látható, Bianka tökéletesen ráérzett, mivel tehet Máté kedvére. :)

Ilyen csodaszép szeme nem sok királylánynak van.

A lányok 36 órán keresztül megállás nélkül szépítkeztek. Bevallom, puritán lelkemnek néha már picit megterhelő volt eme tömény gyönyörűség.
Íme egy újabb hercegnő, Indiából vagy Afrikából csöppent hozzánk, nem tudom...

Fanni már majdnem a teljes fürdőszobai szekrényemet elbitorolta az ékszereinek és szépítő szereinek, úgyhogy a nők órákat töltöttek eme vizes helyiségben.

Frizurareklám.

Újabb design, tökéletes átéléssel.

Már most érzékelhető, hogy őt sem hagyja hidegen a sok csecse-becse.


Ez a kettő az abszolút kedvencem a képekből!!!


Nehéz a két fiú lendületét állóképre rögzíteni.

Búcsúelőadás a magyar popzene gyöngyszemeiből. Előadóművésznőink:

Bianka.

Johanna.

Gréti.

Fanni.

4 megjegyzés:

ilgya írta...

Már kezdtem rosszul lenni,olyan régen nem találkoztunk volna,hogy a pocidat ennyire nem vettem volna észre?Ráadásul rögtön hárman...
Annyira szépek! Látom Fanni kiélte tanárnői és divatdiktátornői képességeit is....És jól látom????? a Máté lecserélt egy fiatalabbra,nahát nahát most szomorú vagyok:)
Poci? Te mit szólsz hozzá? Hagytad becsajozni?

VOKinga írta...

Ajjaj, lebuktattam, pedig direkt szólt, hogy Neked nehogy említést tegyek az esetről! :)
Ősszel kezdődik újra az uszi és biztos vagyok benne, az irántad való rajongása töretlenül folytatódik majd! :)

Névtelen írta...

anyamanya, egy picit OFF de sürgős lenne és a bambaságom miatt nem találom az email címedet: a légtisztító gépet hol vettétek, milyen márka?
előre is köszi :)

VOKinga írta...

Luxos légtisztító, a neten keress rá a Lux cégre, ügynökön keresztül tudod megvenni, ott találod a listájukat.
És nem jöttem rá, ki lehetsz. :) Mailem: vokinga@gmail.com