2013. augusztus 9., péntek

Endomondo

Az Endomondo lényegében egy számítógépes program, vagy ahogy manapság legtöbbet találkozunk az ilyesmivel: telefonos alkalmazás. Azt tudja, hogy amikor az ember sportol (fut, biciklizik, túrázik) és magával viszi az okostelefonját, és sport előtt elindítja ezt a programot, a program végigköveti GPS koordináták alapján, hogy merre járt, hol milyen sebességgel haladt, mennyi idő alatt tett meg egy-egy kilométert, stb. stb. (ennél jóval többet tud, de ez a lényege talán).
Namármost együtt nyaralunk éppen Mamával és Papával én meg nekiugrottam egy hosszabb, egész éjszakás bicikli túrának. Hogy a Mama ne aggódjon a kicsi fiáért feleslegesen, Kingának megmutattam, hogy az én számítógépemen hogyan tudja nyomon követni az Endomondo-ban, hogy hol járok éppen, és akkor szükség esetén megnyugtathatja a Mamát, hogy minden oké.
Igen ám, csak ha Kinga leül a gép elé, pillanatokon belül ott terem Pocika: "Mit csinálsz?"
Így esett, hogy aznap este Pocikát már nem lehetett elalvásig levakarni a gépről, percenként tudósított a hollétemről. Időnként unalmas lehetett, mert amikor teljesen véletlenül belefutottam mondjuk egy szabadtéri gitárkoncertbe, akkor leszálltam a bringáról, leültem a fűbe, és szépen végighallgattam :)
Poci képes volt hajnal háromkor, mikor "véletlenül" felkelt, kijönni és ellenőrizni hol tartok éppen.
Aztán persze már nem volt megállás. Innentől adta magát, hogy amikor már nagyon közel jártam másnap reggel, szépen kiállt az egész csapat a kapuba, és várták hogy megjöjjek.
Én pedig befutottam.
És örvendeztek vala.

Nincsenek megjegyzések: