2011. február 22., kedd

Farsang

A farsangi képeink nem lettek valami fényesek -a szó szoros értelmében, hiszen a buli félhomály volt-, de azért megmutatjuk, ki mivé változott át a télűző bulin!


Ezt és a következő képet Szilvi készítette rólunk, nagy cuppancs neki érte!


Fanninál a Toy Story rajongás nem csillapodik, aki ismeri Jessie karakterét a sztoriból, tudja, hogy annyira nem is lőtt mellé. :)


Mátét nem lehetett lebeszélni a gigantikus méretű autó jelmezről, ahogy sejtettem, büszkén viselte vagy fél percig, de mire a buliból a nagyokkal hazaértünk, már a rallyzás számos külsérelmi nyomát felfedezhettük rajta.



  
Jessie teljes valójában.



A kis teknős.


Olyan fejveszett teknősrohangálást se látott még a világ, amilyet az én békám mutatott be egy egérrel a bulin (aki valójában az ovis sakkos barátja volt).


Hogy ne legyen egyhangú, volt osztályjelmez is.


Egy kis katicatúltengés a színpadon.


És izgatott várakozás a színpadra lépés előtt.



Végezetül egy előzetes jelmezterv.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem egyből lejött, hogy Jessie, nem pedig cowgirl. :) A Toy Story imádatot én is megértem, sőt osztom is :) Nagyon jók lettek a jelmezek egytől-egyig. Kreatívak vagytok, de ezt tudjuk. Várom, hgoy találkozzunk már. Ari