2008. december 18., csütörtök

Mr. Sportman

Úgy szokás nálunk, hogy a 3 gyerkőc egyszerre pancsol a nagykádban, ami rögtön jobban hasonlít heringesdobozhoz, ha benne vannak, de így az igazi a móka.
Aztán a picit veszem ki előbb, ő még teljes kiszolgálást igényel, pelustól a pizsiig. Aztán míg a nagyokat is kihalászom, Máté vagy ott sündörög körülöttünk, vagy -mostanában gyakrabban- felrobbantja a rendet, amit a fürdésük alatt a nappaliban rakok.
Így történt ez ma is, vagyis csak azt hittem, így történik. Amikor ugyanis kiléptem a fürdőszobából, Mátét nem egy hatalmas, autókból, játékállatokból és legókból halmozott kupac közepén találtam, hanem a trambulinon.
De nem ám állt vagy ült rajta: rugózott, ahogy csak bírt!
Kár, hogy ezt a kép nem tudja visszaadni. Az én kis akrobatapalántám.
(Bárcsak az esti sport hatna a (nem)alvására is, az utóbbi napokban 0-1 és 3-4 óra közt maratoni szopi és visszanemalhatnék van, brühühühü!)



1 megjegyzés:

HJuice írta...

Óóó, ez de ismerős! Az éjjeli többszöri ébredés és szopi is, de most a sportra gondoltam, csak mi extrémben nyomjuk! Szívbajt kaptam ma, amikor Ákos az üvegtetejű dohányzóasztalon állt, kezében a kismotorral, készen arra, hogy ráüljön...